Plaćanje i dostava

Plaćanje

Načini plaćanja:

  • Transakcijski račun – uplatnicom ili putem Internet bankarstva

Po završetku kupnje s odabirom na navedeni e-mail dobit ćete podatke o plaćanju. Račun se može platiti Internet bankarstvom ili općom uplatom u banci, pošti ili FINA-i. Ako plaćate iz inozemstva s inozemnom bankom, sve bankovne troškove transakcije snosi isključivo kupac.
Rok plaćanja za primljeni račun na e-mail kupca je 3 dana. Ako se plaćanje ne izvrši u tom roku, roba više nije vezana uz račun koji je poslan kupcu.
Narudžbu šaljemo nakon što je uplata vidljiva na našem žiroračunu. Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati.

  • Plaćanje gotovinom pouzećem (prilikom preuzimanja).

Ako želite platiti gotovinom dostavljaču, odaberite plaćanje pouzećem.
Pripremite točan iznos kako bi primopredaja bila brža. Robu pakiramo i šaljemo odmah po primitku narudžbe. 
U slučaju da plaćate prilikom preuzimanja pošiljke na vašoj adresi (pouzećem), nadoplata za uslugu plaćanja pouzećem je 0,64 € (4,80 HRK).

  • Kartično plaćanje

Za kartična plaćanja koristimo sustav Stripe, koji podliježe najstrožim svjetskim standardima sigurnosti (PCI Service level 1). Svi podatci putuju putem TLS sustava, a svi brojevi kreditnih kartica zaštićeni su AES-256 enkripcijom. Mi nemamo uvid u podatke s Vaše kreditne ili debitne kartice i sva komunikacija putuje izravno s Vašeg uređaja prema Stripe servisu.

Dostava

Proizvode koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu. Ukoliko želite dogovoriti odgovarajući termin dostave, molimo Vas da to napišete pod NAPOMENA, kako bi mogli Vašu želju prenijeti dostavnoj službi. Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.

Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe Overseas Express. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese.

Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda.

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.

Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod, račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.

Dostava na kućnu adresu u roku 3 tjedna za personalizirane proizvode (Overseas Express) – cijena dostave je 5 € (37,64 HRK) za sve dostave unutar Republike Hrvatske. Navedeni rokovi dostave vrijede za većinu destinacija u Hrvatskoj (za otoke i manja mjesta, pošiljke se dostavljaju prema rasporedu kurirske službe).

Dostava na kućnu adresu u roku 5 dana za nepersonalizirane proizvode (Overseas Express) – cijena dostave je 5 € (37,64 HRK) za sve dostave unutar Republike Hrvatske. Navedeni rokovi dostave vrijede za većinu destinacija u Hrvatskoj (za otoke i manja mjesta, pošiljke se dostavljaju prema rasporedu kurirske službe).

Dostava na kućnu adresu unutar Europske unije – ovisno o lokaciji kupca, o čemu će biti pravovaljano obaviješten.

Brzina dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke.

Povrat robe ili zamjena
Kupac ima pravo na povrat u roku od 14 dana ukoliko naručeni artikl ne odgovara opisu naručenog proizvoda. Zahtjevi za povratom zaprimaju se pisanim putem na e-mail: info@sash.com.hr ili na adresu Obrt Sash, Samostanska 10, 32000 Vukovar. Prodavatelj zadržava diskrecijsko pravo hoće li ili neće udovoljiti zahtjevu. Prilikom povrata naručenog proizvoda kao neželjenog ili neodgovarajućeg, Kupac snosi trošak povrata, a roba koja se vraća mora biti u originalnom pakiranju – bilo kakva oštećenja ili nedostatci na ambalaži neće biti prihvaćeni od strane Prodavatelja.

Reklamacije
Kupac ima pravo na reklamaciju robe u jamstvenom roku. Potrebno je imati kopiju računa. Reklamacije se zaprimaju pisanim putem na e-mail: info@sash.com.hr ili na adresu Obrt Sash, Samostanska 10, 32000 Vukovar. Prodavatelj je dužan u roku od 45 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu popraviti ili zamijeniti proizvod. Prilikom povrata proizvod mora biti zapakiran u originalnu ambalažu. Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu idu na rizik i trošak Kupca. Prodavatelj ne odgovara za izgubljenu robu koju je Kupac poslao.

Obavijest potrošačima o načinu podnošenja pisanih prigovora
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN, br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi, pri čemu ćemo bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.
Prigovor možete podnijeti putem e-maila na: info@sash.com.hr ili na adresu Obrt Sash, Samostanska 10, 32000 Vukovar.

Shopping Cart